Saturday, June 5, 2010

mode : suke


salamekom bloggie,

bangun tadi pagi dengan sengal2 di badan..selepas smlm dibelasah terok oleh trainer A.K.A mak tiri aku ( sepupu ler tue maksudnyer ) hurmm selsema sudah hampir kering tp badan pulak mcm panas...mungkin terkejut bcoz da hampir sebulan setengah memanjakan diri akibat sakit bisul aritue..sob..sob...sob..



smlm kan bloggie,

hehehe hati berbunga riang...seronok sgt...indah sbb dapat bercakap dgn si dia smpai ke pagi...mcm2 certa singgah di halwa telinga...sungguh aku adore dgn smgt dier yg x putus utk berjaya...mmglah x mudah nak mendaki tangga kejayaan begitu juga dgn dia...semoga Allah merahmati dia..amien... entahlah bloggie...utk acap kali aku bahagia kembali,caring dan concern dier terhadap aku membuatkan aku rasa sgt senang di samping dia...alhamdulilah...cant asked for more....semakin hari semakin dkt bersama dia..walaupun kami agak jauh but yerp..im HapPy...



dear bloggie,

semoga dipermudahkan dan dibahagiakan perhubungan kami..semoga aku tetap saja memahami dia...hehehe oklah bloggie...nak chiow dulu...ehehehe


entri senyum kali ini...yeay!

No comments:

Post a Comment