Monday, June 7, 2010

Lagenda Budak Setan


hurmm alhamdulilah...aku sempat menonton LBS semalam di OU bersama ilham..sememangnya aku amat menantikan saat utk menonton certa nie..entah kenapa terdetik kembali buku certa nie zaman skolah2 dulu..seusia dgn aku...25 tahun sudah,penulis ini berimiginasi utk melakarkan sesuatu yg buleh aku katakan istimewa..


mengisahkan tentang Kasyah..seorang pecinta yg agung....tanpa memgenal erti mengalah..cintanya tetap setia pada Ayu..walau pelbagai dugaan yg melanda..huhuhu entahlah masa aku tulis entri nie...aku sedang asyik mendengar OST certa LBS...cume satu jer yg aku dpt takrifkan...sesungguhnya perasaan sebak menyelubungi aku bila menonton certa nie...


huhuhu dlm zaman modern mcmnie..ader lg x lelaki seperi Kasyah...? yg terlalu menyayangi Ayu yg buleh aku kategorikan seseorang yg tidakla sesempurna mana.....betapa sucinyer cinta dier..hingga ke liang lahad....aduh Kasyah..sesungguhnya kekuatan dan juga kesetiaan kau membuatkan aku rasa sangat kagum....hahaha agak klishe..tp itula kebenarannya...demi sebuah cinta..Kasyah berjuang utk menjadi lebih baik...lebih baik utk masa depan mereka berdua..



huu...Ayu? Sesungguhnyer dier bertukar wajah..cintanya pada Kasyah tetap sama hingga bila2..walau sudah terputus nyawa...Ayu tidak berputus asa utk mengenal Kasyah....aduhaii Ayu..tragis betol certa cinta kau..sesungguhnya beruntung menjadi Ayu..kerana menerima cinta yg agung dr Kasyah...adehaii...



ending yg buat aku meleleh air mata..sangat2 wish ader sumone yg berkongsi rasa yg sama..menghulur helaian tisu utk mengelap air mata ini..insyallah akan menonton smbungan bahagian dua bersama org yg tersayang..jika di izin Allah...



p/s: Aku Tak Pernah Berhenti Mencintai Ayu,Sue!

No comments:

Post a Comment